מאה הכללים משתדלים לרכז, להציג ולנסות לפתור, את ההתמודדויות העיקריות שיצבו בפני כל מעצבת ומעצב בשנותיהם הראשונות בתחום. לאחר חמש שנים במקצוע מתחילים להבין את שוק העבודה של עולם העיצוב. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, ועם הזמן והניסיון נפתחות כל כך הרבה דלתות חדשות. חברים, קשרים, התמחויות ובין השאר גם התמודדויות לא פשוטות שחלקן אף נוגעות לאתיקה. נ.ב. קבוצת הכללים החשובים ביותר לדעתי הם 65-73 שעניינם הוא בריאות בעבודה משרדית אל מול המסך. מוזמנים להוריד, לקרוא ולהעביר לחברות וחברים. קריאה מועילה ומהנה נתנאל קראוס להורדת הספר 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל הקליקו: http://bit.ly/100-graphic-design-rules עשו לייק בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Graphic.Design.Rules קריאה נעימה :)
פרוייקט קטן שעמלתי עליו לאחרונה, מוזמנים להוריד, לקרוא ולהעביר לחברות וחברים. קריאה נעימה :) לעמוד הפייסבוק >> / לינק ישיר להורדת הספר >> מאה כללים למעצב הגרפי המתחיל by NetanelKraus
אפשר לדבר עד מחר על קריאייטיביות וחשיבה שיוצאת, נכנסת או עוברת דרך הקופסא או נמצאת בקופסא ביקום מקביל. בסופו של דבר המעצב נמדד במספר הסקיצות האיכותיות והיחודיות שהוא יכול להפיק עבור פרוייקט. כך אפשר לדרג בסדר עולה מעצבים - לפי כמויות הסקיצות היחודיות שביכולתם ליצור. 3 - אחלה. 6 - מעולה. 17 - תותח. ה"1" - גאון... ישנם שיטות לעקוף את נושא כמות סקיצות. משרדים, למשל, יפנו פרוייקט למספר מעצבים, ואף פרילאנסרים, על מנת להשיג מגוון במהירות. יש שמפתחים סגנון מובהק, כזה שבא לידי ביטוי לאורך כל תיק העבודות, כך שהלקוח יכול לצפות במידה כולשהי לסגנון העיצוב שיתקבל. אחד התרגילים הזכורים מן הלימודים היה לקחת כלי נגינה ואז לאיירו 10 פעמים בצורות שונות. בקווי מיתאר. בנקודות. בקווים. בדגימת צורות עיקריות. כשסיימנו את המטלה התבקשנו לעשות עוד 40. כשהגענו לחמישים קיבלנו שיעורי בית: להגיע ל200 איורים. בשלב הראשון - מההה?! ובשיעור הבא לכולם היו 200. התרגיל מלמד שצריך להרים את הרף. שזה אפשרי. זה לא בהכרח קל, תלוי למי. והמשתנה המשפיע ביותר מתנדנד בקביעות בין התמדה להזמן, לא הכישרון. בע