תרבות הפרסום: ציטטות לפיענוח סוציולוגי


דף פייסבוק שנפתח לאחרונה ודרכו אפשר לקבל תובנה על תרבות הקריאייטיב בעולם הפרסום.
דף הפייסבוק: אנשי קריאייטיב מתנשאים ומסריחים

  • אין לי פייסבוק
  • לא מזיז שריר בפנים ואומר: מצחיק.
  • זה נראה כמו סרט פלנרים
  • מי סופר את חסרי החיים שמגיבים במזבלה
  • זה היה ברע, נכון?
  • זה שאתה בקריאטיב לא אומר שאתה קריאטיבי
  • זה רעיון מאוד יפה! בדיוק שנייה לפני שנכנסתם חשבתי אותו בעצמי
  • "מנהל קריאייטיב"... בוא נגזים. זה סושיאל.
  • היינו שם
  • היה כזה
  • נו, אם היו מגישים את רדבול סטראטוס השנה כל התמונה הייתה משתנה
  • אם זה באמת בקטע טראשי ומודע לעצמו זו הברקה, אבל זה לא יעבור בחו״ל
  • טוב אתה יודע שהם מעלים כל שטות ששולחים להם
  • אבל ברור שזה בגלל הסטאדי-קייס
  • זה רעיון באמת טוב, היה כזה בNYF לפני שנתיים
  • 3 קקטוסי ארד הא? מדהים
  • בתקופה של גדעון זה לא היה עולה
  • כן, זו באמת פרסומת טובה. טוב, יש פוקסים לפעמים
  • חוכמה גדולה לקבל 5 פרסים. זה אותה סדרה.
  • זה לא שקשה לי לפרגן, זה פשוט לא רעיון מספיק טוב
  • זהו דורי? הפסקת לסנן?
  • יש פה רווח כפול
  • טוב, יאללה בוא נגמור עם זה 
  • [מנהל קריאייטיב לקופי מרואיין]
  • זה רעיון נחמד, אבל אין סיכוי שהקהל הישראלי יבין את זה..
  • בנאלי. הכי מעגל ראשון
  • זה ג׳ו כותב להם הכל
  • זאת דרישה של הלקוח
  • יש מצב שהרעיון הזה אכן מקדים את זמנו, אני אמצא לכם משהו פשוט יותר שיתאים למותג
  • טוב לא באמת ציפית שהתקציבאית תבין את זה נכון?!
  • הומאז'.
  • זה לא היה בבריף.
  • זה היה קמפיין נהדר עד שהלקוח הרס אותו
  • אחלה רעיון, לא מעניין, תקשיב לשלי!
  • עלה לי רעיון. תנסי לפתח אותו.
  • צריך לצרוב פה הכל - זה ייקח לי זמן
  • גרביים מחממים, לא מחממות
  • שלח לי את זה ב PSD
  • זה רעיון נחמד, אבל הוא אוף-בריף
  • אולי ככיוון שלישי
  • זה וין וין סיטואשן
  • הכי גוסט
  • יש משהו מאוד מבאס בזה שגדעון עזב את הענף, הוא בכל זאת הציב איזה רף
  • תני לי ביצועיסטית‬
  • ברע...
  • זה נראה כמו סרט פלנרים
  • לא נכנסתי למזבלה כבר מלא זמן
  • שאתם אומרים שזוהי עמדת המשרד למה אתם מתכוונים מלבד הקירות והפרקט?
  • אין להם את הלוגו בנגטיב
  • מי סופר את חסרי החיים שמגיבים במזבלה
  • הספר של אוגילבי - תורתי אמונתי
  • בשלוש מילים
  • לפעמים זה פשוט מונח שם ומחכה שמישהו יקח אותו...
  • מה זת'ומרת מאיפה זה בא לי?!
  • אין לי משהו גרוע לומר על זה
  • אתה מודע לזה שאני הולך להישאר בלילה על זה?
  • מעולה! עכשיו רק פיין טיונינג
  • זה עיצוב יפה.
  • יש פה רווח כפול
  • מעגל ראשון
  • מעגל שני
  • תרשום את הרעיון בשורה ושים אותה בצד
  • הלאה
  • נא לצרף תיק עבודות
  • זה רעיון מאוד יפה! בדיוק שנייה לפני שנכנסתם חשבתי אותו בעצמי
  • זה היה ברע, נכון?
  • תרשום את הרעיון בשורה ושים אותה בצד
  • הלקוח הציע את זה?
  • "נו, שהפלנר ירים לי לקריאייטיב"
  • המודעה שלנו בads of the world
  • הכותרות רשות הם 16 פיקסל?
  • הוספת לוגו משרד?
המתרס השני של הקרייטיב:
1. שיווק: מנהלי שיווק עילאיים ומתנשאים


ואם כבר קבוצות פייסבוק ציניות-סוציולוגיות אז:                               





                                                                                        


נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanel.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

סקיצות חד פעמיות