ניהול זמן נכון

יש המון הרצאות של ניהול זמן נכון.
כי הרי זה ידוע שאף שאנו משתדלים להיות יעילים ביותר יש לנו קושי מהותי להתמודד עם הסחות דעות.
כמו חבילת עוגיות זמינה בעת דיאטה.
מה גם, ככל שאנו נכשלים או מנסים לאמוד את היעילות שלנו הדבר בעיקר מביא לתחושות אשם - ולכן יוצא שאנו נמנעים מכך. 

שיטות שעובדות נובעות בדרך כלל מתשומת לב למציאות - מה שמביא לשאלות כמו:
האם כדאי לענות למיילים בבוקר. (לא) 
כמה פעמים לבדוק מיילים. (מעט)
מה אורך התשובה שעליי להשיב במייל. (מקסימום חמש שורות)
[מיילים - אפשר לראות - בעיקר מכלים זמן, ומשמעותם אינם דווקא עבודה] 

ובכלל מה סדר התייחסות לפי חשיבות - שיחה פנים אל פנים > שיחה טלפונית > מייל

שני כללים שבעיקר התרשמתי מהם:
1. כל שנה לעשות רשימה של 10-8 דברים שאני רוצה להספיק.
2. ליצור רשימה של: 3 דברים לעשות היום3 דברים השבוע3 דברים השנה.

הרצאה מרתקת שראיתי לאחרונה בנושא:
- הסתכלות מחודשת על סדר עדיפויות.
- מבט ציני על ניהול זמן של מרביתנו.
- מודעות ושיטות לניהול זמן נכון.
- וההרצאה גם מבדרת. 





/
נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanel.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

סקיצות חד פעמיות