רשומות

מציג פוסטים מתאריך יוני 30, 2013

פרסומות = תוכן ( בכך שאנו קוראים רק מה שמעניין אותנו )

תמונה
לקוח אמר שהוא לא מאמין בפרסום מודעות ופרסומות ושאף אחד לא קורא את זה הוא רוצה עבודה באינטרנט, פייסבוק אתרים ששייכים לנושא שלו וכאלה - שם הוא כן חושב שכדאי לשים פרסומות.
(נניח לרגע לסיבת העלות הכספית.) פעם גם אני חשבתי ככה - שלא צריך את כל המודעות האלו על אוטובוסים, בשלטי חוץ ובעיתונים. שאין להם ממש משמעות, גם היום אני רואה שבאופן חלקי זה נכון.  נכון, למשל, כמו תוכן רגיל בעיתון. בתוך עיתון רגיל ישנם חדשות ומוספי ספורט, אופנה, בריאות וכלכלה - האם הקורא עובר על כל המדורים או שמא עובר על חלק מהם? ואם יש לו זמן והוא משועמם - והוא באמת עובר על הכל - בוודאי שהוא מעיין בחלקים מסוימים יותר מאשר בחלקים אחרים.  בוואינט יש עשרות מדורים - יהדות, תזונה, רכב, ספורט, בידור, תרבות, קניות, דעות. ובתוך המדורים ישנם תת מדורים, ובתוך התת מדורים תת-תתי מדורים וכן הלאה.
ככה גם פרסומות. אם יש לנו צורך בשואב אבק ונראה תמונה של שואב אבק נעצור לרגע ונבחן את השואב אבק. אם אתה צרכן נבון שפרסומות "לא משפיעות" עליו - אתה גם תברר באינטרנט או בקרב חברים על המוצר שראית בפרסומת (- בגלל שראית אותו בפרסומת). אם אתה תק…