רשומות

מציג פוסטים מתאריך יולי 28, 2013

פרסומאים נזהרים בלשונם

מותר ואסור להגיד בפרסום. יש חוקים לרדיו. יש חוקים לעיתון. יש חוקים לטלוויזיה. כבר יש חוקים לאינטרנט. יש אכיפה.

ויש פרסומאים שמוצאים את הדרכים להגיד את המסר האסור בצורה מותרת..
- את זה אי אפשר להגיד ברדיו - טוב אז איך אנחנו אומרים את זה בצורה שונה.. - הממ... - הנה רעיון - רעיון רעיון רעיון, רעיון! - מעולה, שלח!
מקרים שנבחנו ברשות השניה: http://www.rashut2.org.il/critic_commercial.asp

דוגמא אקטואלית:
רשת מספר 1 - על פי "תפיסת הגולשים"  אז זה רשת מספר 1? או רק לפי תפיסת הגולשים אבל בתכלס לא..?
סיכום מעניין לרפרוף מהבינתחומי: