רשומות

מציג פוסטים מתאריך דצמבר 8, 2013

על כמות הטקסט במודעה

תמונה
אנשים נתפסים לדברים. למשל איך דברים צריכים להיראות או לא.  אנשים גם נותנים הערכה לכל מיני דברים - מה טוב ומה לא. הבעיה היא כאשר האנשים עושים זאת לפי אינטואיציה. ושוללים דעה שונה - רק כי  הם שחושבים אחרת. נשאיר את נושא הציניות לפעם אחרת וניגש לנקודה אחת. קחו למשל את כמות הטקסט במודעה - פרסומאים למיניהם (תקציבאות, קראייטיב), וכן לקוחות,  שרויים בתפיסה  שהמון טקסט פוגע במודעה. והמסר צריך להדחק לכמה שפחות מילים/זמן. ההנחה הנכונה מגיעה מפני שהמסר שלהם לא מעניין והם בעצמם יודעים שאף אחד לא יקדיש זמן ויעיין בו - לכן שלכל הפחות המידע יעבור כמה שיותר מהר לתוך מוח הקורא. ואז אולי אחרי שהמסר כבר עבר - הקורא יפתח עניין. ורק אז הוא יכנס לאתר, לקריאה נוספת, או ייצור קשר טלפוני. אבל מלל רב במודעה?! בשום פנים ואופן - זה מרתיע. אנדי מסלן בספר " The copywriting sourcebook " חושב אחרת ואומר ש אנשים קוראים ומעמיקים בקריאה במה שמעניין אותם . ולא קוראים מה שלא מעניין אותם. כלומר, לא צריך לפחד מלכתוב הרבה טקסט - כל עוד המלל רלוונטי, כתוב טוב ומעניין את קהל היעד.  ולסיום, קורי