דילמת הלקוח: להשקיע בסרטון ויראלי או לא להשקיע בסרטון ויראלי
קשה לשכנע לקוחות שהפקת סרטון ויראלי משתלם משום: 1. הפעילות יקרה. (עלות מול תועלת) 2. מעט אנשים נחשפים לפעילות בשטח. (התועלת הודאית מינורית) אבל זה כל היופי, בכלל לא אכפת מהחשיפה בשטח - אלא ליצור מתיחה/חומר-למחשבה/בדיחה שתרוץ ברשת ותתן חשיפה רחבה למותג. (אה ויש גם סעיף נוסף: 3. לא בטוח שזה יהיה ויראלי.. ) *** דוגמא טובה למשמעות ה"סרטון הויראלי". פעילות קטנה בשדה תעופה עם נכון לעכשיו 17000 חשיפות מלאות ביוטיוב. https://www.youtube.com/watch?v=ISnJdXDwSK0 עוד בנושא: ויקיפדיה: "שיווק ויראלי" . כלכליסט: "איך נדבקים בויראליות?" . / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / נתנאל קראוס / אתר: www.netanelk.tk / דוא"ל: nat.kraus@gmail.com לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט / / / / / / / / / /