רשומות

מציג פוסטים מתאריך דצמבר 22, 2013

דילמת הלקוח: להשקיע בסרטון ויראלי או לא להשקיע בסרטון ויראלי

תמונה
קשה לשכנע לקוחות שהפקת סרטון ויראלי משתלם משום: 1. הפעילות יקרה. (עלות מול תועלת) 2. מעט אנשים נחשפים לפעילות בשטח. (התועלת הודאית מינורית) אבל זה כל היופי, בכלל לא אכפת מהחשיפה בשטח - אלא ליצור מתיחה/חומר-למחשבה/בדיחה שתרוץ ברשת ותתן חשיפה רחבה למותג. (אה ויש גם סעיף נוסף: 3. לא בטוח שזה יהיה ויראלי.. ) *** דוגמא טובה למשמעות ה"סרטון הויראלי".  פעילות קטנה בשדה תעופה  עם נכון לעכשיו 17000 חשיפות מלאות ביוטיוב. https://www.youtube.com/watch?v=ISnJdXDwSK0 עוד בנושא: ויקיפדיה: "שיווק ויראלי" . כלכליסט: "איך נדבקים בויראליות?" . /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /   /   / נתנאל קראוס   /   אתר:   www.netanelk.tk    /   דוא"ל:   nat.kraus@gmail.com לוגו  /  ניירת  /  כרטיס ביקור  /   מודעה  /   הזמנה  /   באנר  /   דיוור  /  אתר  /  מיניסייט  / /  /  /  /  /  /  /  /  / 

עיצוב קו"ח, ועל תואר אקדמי כדבר המיותר הבא שתעשו (לפי האקדמיה)

תמונה
במהלך השנים יוצא לי פה ושם להציע למחפשי עבודה לעצב את קורות החיים שלהם. עם הזמן, חברים מרוצים הפנו אליי אנשים בכדי שאעצב להם את קורות החיים. אני משתדל אחרי כמה חודשים לעשות פולואפ כדי לראות אם האינפוט שלי תרם. בדרך כלל כן. ובאמת יותר מציעי עבודה חוזרים לאותם מחפשים. קורות החיים הם סוג של מסמך מיתוג - מיתוג עצמי. לפעמים מספיק שינוי פונט. לפעמים קצת משחק קל של צבעים בוורד. לפעמים אתה תוהה איך הבן אדם בכלל חשב לשלוח ככה את קורות חייו. מה כתוב, ואיך זה כתוב . קורות החיים הם בעיקר עניין של רושם . מה שנראה כמו ולאו דווקא הערכה האמיתית. לאחרונה עלה מחקר מאוד מעניין על תהליך הגיוס בחברות. מסתבר שתארים אקדמאיים לא מעידים על עובד איכותי. מסתבר שאם אתה נראה כמו מנכ"ל הסיכויים שלך להיות אחד כזה הרבה יותר גבוהים. ועוד נקודות מעניינות ומעוררות מחשבה.. לקריאה: http://alaxon.co.il/article/בשורה-רעה-לגברים-גבוהים/ /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /